Som biluthyrare ingår du i ett arbetslag på sju personer. Din roll blir att tillsammans med medarbetarna på sköta den dagliga driften. Vi ser att du har ett stort intresse för service, alltid sätter kunden i fokus och på ett smidigt sätt löser kundernas problem. Detta är avgörande för hur nöjda våra kunder blir.

Det är ett omväxlande jobb i en stimulerande miljö där du bland annat utför följande arbetsuppgifter:

  • Hålla kontakt med kunder via telefon, e-post och vid uthyrningsdisk
  • Sälja in hyror och sköta bokningar
  • Delvis tvätta, städa och göra skadekontroll på bilar
  • Delvis sköta leveranser och upphämtning av bilar

Du som söker

Ett krav är att du har B-körkort, god datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska. Vi ser gärna att du är initiativrik, stresstålig och serviceinriktad samt har lätt för att jobba i team.

Rejmes strävar efter jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund.

Välkommen med din ansökan!

Tjänsten är en heltidstjänst med placering i Linköping. Skicka din ansökan och CV senast 15 december 2022. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.

Ansökan och frågor om tjänsten skickas till Station Manager Mikael Carleborn, jobb@rejmes.se, 013-20 35 25. Märk din ansökan med ”Hertz biluthyrare Linköping”.